Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av JAGJ - 30 augusti 2011 10:22

Tisdag  

dagen börjar med att jag skrapar upp hela sidan på bilen met min egen grindstolpe! Har kört ut och in genom det grindhålet milijoner gånger och NU kör jag imot stolpen.

När jag väl kommer ut på min sedvanliga runda i bergen med hunden så har jag valt att gå i Crocs, världens kassaste skor när det är blött och halt. Abbe fick ett hundryck och drog i väg till ett par läckra gråkrulliga tikar, vägrade att lyssna på mig som stod och gastade på andra sidan dungen. Jag skulle smidigt gallopera efter honom och halkade rätt i en lerpöl. Där satt jag 

Snabbt upp på benen och låtsas som ingenting. Lera över hela mig och benet kändes som det gått av i åtta delar men nej då, det var ingen fara med mig.

  Funderade ett tag på att göra hamburgare av hunden.

Nu är vi hemma, jag har knaprat i mig två värktabletter, fått mitt kaffe och hunden snusar sött i korgen.    

Att man bara får vara så söt! Och vad det gäller bilen så är det väl meningen att billackeringsfirman skall ha något att göra?

Resten av dagen kommer nog att bli toppen! I dag är det första dagen i skolan för mig.   Detta återkommar jag om.

40

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards